.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


لرزه هاي شام اعياني دولت ادامه دارد
الف- انتشار خبر شام اعياني دولت در مشهد از سوي چند رسانه اصولگرا سبب تيرگي روابط دولت و برخي از اين رسانه ها شده است.در هفته هاي اخير، روابط دولت با رسانه هايي که به انتشار اخبار انتقادي از دولت اقدام مي کنند، تيره شده و اين منابع به پوشش خبري مراسم دولتي دعوت نمي شوند.همچنين خبرگزاري فارس نيز درپي افشاگري عليه رئيس سازمان ميراث فرهنگي در کنترل جريان خبري، در بايکوت خبري قرار گرفته است.

آمريکا پرونده رشوه را متوقف کرد
فارس- دولت آمريکا پيگرد قضايي شرکت نفتي استات اويل در مورد يک پرونده رشوه خواري در ايران را که به سال 2002 بر مي گردد، متوقف کرده است.به گزارش رويترز، استات اويل متهم است در سال 2002 و از کانال يک مؤسسه مشاوره نفتي به نام هورتون که مقر آن در لندن است براي دستيابي به امتيازات نفتي در ايران مبالغي را به عنوان رشوه پرداخت کرده است.گفته مي شود مبلغ اين رشوه 35 ميليون دلار است.

سايتهاي سمپاش
تابناک - نامجو، وزير تازه وارد نيرو در جمع مردم شهرستان ملکان در آماري جالب از سمپاشي 300 سايت عليه دولت خبر داد.

رويارويي دريايي ايران و عربستان
عصر ايران - اعلام حرکت ناوهاي ايران به سمت خليج عدن براي تضمين امنيت کشتيهاي تجاري ايراني از حملات دزدان دريايي سوماليايي، توجه خبرگزاري يونايتد پرس را جلب کرده است. يونايتدپرس مي نويسد: اعزام ناوهاي ايران به اين منطقه در حالي است که نيروي دريايي سعودي در هفته هاي اخير به دليل آنچه جلوگيري از قاچاق سلاح از مسير اريتره براي شبه نظاميان حوثي يمن مي خواند، مرز دريايي شمال يمن را در محاصره خود در آورده است.

مولانا: انتقاد جدي به رسانه ملي دارم
تابناک - پروفسور حميد مولانا مشاور رئيس جمهور با اشاره به ديدار محمود احمدي نژاد با نخبگان در تبريز گفت: انتقاد جدي به رسانه ملي دارم، زيرا رسانه ملي سخنان رئيس جمهور با نخبگان را پخش زنده نکرد.

سرقت از امامزاده براي تفرقه ميان شيعه و سني
پرچم - چندي پيش براي تفرقه افکني ميان شيعيان و اهل تسنن چند سرقت از امامزاده هاي کردستان انجام شده که هر بار شايعه سازان مدعي شده اند اين سرقتها از سوي برادران اهل تسنن انجام شده است.

چرا استاد حکيمي جايزه فارابي را نگرفت
آينده- استاد محمدرضا حکيمي، استاد و نويسنده برجسته با انتشار پيامي دليل حضور نيافتن خود در جشنواره فارابي را اعلام کرد.
وي که از طلاب قديم مشهد و از تئوريسين هاي مکتب تفکيک است در جشنواره فارابي (علوم انساني) در کنار برخي اساتيد ديگر براي خدمت 50 ساله به علوم انساني، تجليل شده بود که از دريافت جايزه خودداري و به صورت غيرمستقيم از ضعف عدالت در اقتصاد و کمبود کرامت و آزادي اجتماعي و سياسي مردم انتقاد کرد.

درخواست عجيب هنرپيشه از يک روزنامه
جهان - يک هنرپيشه به دليل عملي نشدن درخواستهايش براي مصاحبه دفتر روزنامه را به حالت قهر ترک کرد.آقاي (س- ر) به دليل چاپ نشدن عکسش در صفحه اول يکي از روزنامه ها به شکلي که تمامي صفحه را پوشش دهد حاضر به مصاحبه نشد.

قذافي به دختران ايتاليايي قول سفر به مکه را هم داد!
شبکه ايران - معمر قذافي، رهبر ليبي در مهماني دوم خود که پنجشنبه شب با حضور مهمانداران جوان ايتاليايي برگزار شده بود به آنان وعده داد، در صورت ايمان آوردن به اسلام، آنها را براي سفر به مکه کمک کند.
همچنين به گزارش روزنامه ايتاليايي «کوريره دلاسرا» رهبر ليبي در مهماني نخست با حضور دختران ايتاليايي، آن دختران را به اسلام دعوت کرد و به هريک از آنها نسخه اي از قرآن کريم هديه داد.

اتهام محسن رضايي به مخالفان طرحش
الف - محسن رضايي نامزد انتخابات رياست جمهوري، مخالفت با طرحش را «جنجالهاي سياسي» خواند. طرح رضايي موسوم به «کميسيون ملي انتخابات» است.

مؤسسه حمايت از نخبگان يا اغفال جوانان
پرچم- يک مؤسسه غير انتفاعي در تهران با سؤ استفاده از نام خود به رفتارهاي غيراخلاقي در سطح گسترده اقدام مي کند.اين مؤسسه که به نام حمايت از نخبگان فعاليت مي کند دستور کار خود را اعزام جوانان ايراني به المپيادها قرار داده و هزينه هاي هنگفتي را هم دريافت مي کند.

دلالي برخي سايتها براي شيوخ اماراتي
عصر ايران - در حالي که دولت امارات عربي به جزاير سه گانه ايران چشم دوخته و همواره براي ايرانيان مقيم امارات، محدوديت و مشکلاتي را ايجاد مي کند، برخي رسانه هاي داخلي با انتشار رپورتاژ آگهي براي پر رونق کردن کاسبي راکد آنها تلاش مي کنند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.